• 02-10-2021, 02:07:24
    #1
    Arkadaşlar merhaba, Knight Online için uygun fiyatlı macro yazılım yaptırmak istiyorum. Detaylar pm üzerinden verilecektir. Lütfen deneyimli kişiler iletişime geçsin.
  • 02-10-2021, 02:19:14
    #2
    Pedal alsana ugrasma digeriyle veyahut maus ayarla
  • 02-10-2021, 02:20:10
    #3
    Logitech G300S işini görür hocam. 150 tl de bir fiyatı mevcuttu
  • 02-10-2021, 02:31:17
    #4
    kesinlikle logitech g300s öneriririm hayatınız boyunca hiçbir makroya para vermenize gerek kalmaz hocam. onun dışında AutoHotkey ile kendiniz de çok rahat bir şekilde yapabilirsiniz.
  • 02-10-2021, 02:32:58
    #5
    iLHANENGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pedal alsana ugrasma digeriyle veyahut maus ayarla
    isk024 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logitech G300S işini görür hocam. 150 tl de bir fiyatı mevcuttu
    socialize adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesinlikle logitech g300s öneriririm hayatınız boyunca hiçbir makroya para vermenize gerek kalmaz hocam. onun dışında AutoHotkey ile kendiniz de çok rahat bir şekilde yapabilirsiniz.
    Teşekkürler arkadaşlar bende Logitech GPro var aynı etkiyi gösterir mi ve AutoHotkey’in ban riski var mı?
  • 02-10-2021, 02:35:28
    #6
    Üyeliği durduruldu
    GOWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler arkadaşlar bende Logitech GPro var aynı etkiyi gösterir mi ve AutoHotkey’in ban riski var mı?
    hocam az araştır full macro satışı yapan bi adamvar jerry pedal ben bazen pk pvp lerine girip eğleniyorum
  • 02-10-2021, 02:37:52
    #7
    xERMANx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam az araştır full macro satışı yapan bi adamvar jerry pedal ben bazen pk pvp lerine girip eğleniyorum
    Ban riski var mı hocam?
  • 02-10-2021, 02:37:55
    #8
    GOWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler arkadaşlar bende Logitech GPro var aynı etkiyi gösterir mi ve AutoHotkey’in ban riski var mı?
    hocam 3. parti uygulama olarak gördüğü için AutoHotkey riskli olabilir.

    Logitech Gaming Software indirip macro atayabilirsiniz mouse'un herhangi bir tuşuna. programı indirdikten sonra youtube'a "logitech knight macro" yazın oradaki adımları uygulayın hocam. modele göre değişmiyor mevzu aynı zaten.
  • 02-10-2021, 02:56:28
    #9
    Pedala 700 tl vermekle macro yazdırmanın arasındaki ban riski aynıdır. Slota koyup afk kalırsan istersen 5k ber yazılıma her türlü ban yersin. Pedala ayakla basıyosun mausa el ile tek farkı bu bence İkisi de aynı işlevi görür. Rosetta’da isen sell +7 yakmalık Rogue fp