GOWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler arkadaşlar bende Logitech GPro var aynı etkiyi gösterir mi ve AutoHotkey’in ban riski var mı?
hocam 3. parti uygulama olarak gördüğü için AutoHotkey riskli olabilir.

Logitech Gaming Software indirip macro atayabilirsiniz mouse'un herhangi bir tuşuna. programı indirdikten sonra youtube'a "logitech knight macro" yazın oradaki adımları uygulayın hocam. modele göre değişmiyor mevzu aynı zaten.