iLHANENGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pedal alsana ugrasma digeriyle veyahut maus ayarla
isk024 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Logitech G300S işini görür hocam. 150 tl de bir fiyatı mevcuttu
socialize adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kesinlikle logitech g300s öneriririm hayatınız boyunca hiçbir makroya para vermenize gerek kalmaz hocam. onun dışında AutoHotkey ile kendiniz de çok rahat bir şekilde yapabilirsiniz.
Teşekkürler arkadaşlar bende Logitech GPro var aynı etkiyi gösterir mi ve AutoHotkey’in ban riski var mı?