Pedal alsana ugrasma digeriyle veyahut maus ayarla
Logitech G300S işini görür hocam. 150 tl de bir fiyatı mevcuttu
kesinlikle logitech g300s öneriririm hayatınız boyunca hiçbir makroya para vermenize gerek kalmaz hocam. onun dışında AutoHotkey ile kendiniz de çok rahat bir şekilde yapabilirsiniz.
Teşekkürler arkadaşlar bende Logitech GPro var aynı etkiyi gösterir mi ve AutoHotkeyin ban riski var mı?