• 04-01-2009, 13:31:21
    #10
    Admin veya Co-adminlik İle İlgili Görüşebilir miyiz ? İleridede Bi Para İstemiyorum
  • 04-01-2009, 13:36:41
    #11
    Üyeliği durduruldu
    PosterMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Admin veya Co-adminlik İle İlgili Görüşebilir miyiz ? İleridede Bi Para İstemiyorum
    Tabiki msninizi pm atın görüşelim hemen...
  • 04-01-2009, 13:37:15
    #12
    S. mod olup bir sene boyunca post atıcak ve ancak bir sene sonra eline aylık 25 ytl geçmeye başlayacak bu arada hala post atmaya devam edicek şimdi güzel düşünüyorsunuz ama birazda çalışacak kişi yönünden olaya bakarmısınız ?
  • 04-01-2009, 13:40:08
    #13
    Üyeliği durduruldu
    MultiMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    S. admin olup bir sene boyunca post atıcak ve ancak bir sene sonra eline aylık 25 ytl geçmeye başlayacak bu arada hala post atmaya devam edicek şimdi güzel düşünüyorsunuz ama birazda çalışacak kişi yönünden olaya bakarmısınız ?

    Şöyle ki sürekli post atıcak demiyorum s.admin değil s.mod bu arada konuları güncel tutacak yazılan mesajlara teşekkür edecek kendi konu açacak orjinal konu 1 sene sonra değil 1 sene içerisinde siteye ne kadar katkıda bulunursa o kadar iyi olur ve parayı hemen almaya başlar yani bize kazandıracak ki kendide kazansın...
  • 04-01-2009, 14:56:22
    #14
    hocam PM attım olumlu olumsuz geri dönüş yaparsanız sevinirim
  • 04-01-2009, 15:01:26
    #15
    sitenizi merak ettim adresi pm alabilirmiyim
  • 04-01-2009, 18:12:39
    #16
    Platin üye
    PM attım , Msn eklerseniz daha sağlıklı görüşebiliriz.. akbalix@akbalix.com