Yetkili Aranıyor...
15
●880
- 04-01-2009, 13:36:41Üyeliği durdurulduTabiki msninizi pm atın görüşelim hemen...PosterMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2009, 13:37:15S. mod olup bir sene boyunca post atıcak ve ancak bir sene sonra eline aylık 25 ytl geçmeye başlayacak bu arada hala post atmaya devam edicek
şimdi güzel düşünüyorsunuz ama birazda çalışacak kişi yönünden olaya bakarmısınız ?
- 04-01-2009, 13:40:08Üyeliği durdurulduMultiMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şöyle ki sürekli post atıcak demiyorum s.admin değil s.mod bu arada konuları güncel tutacak yazılan mesajlara teşekkür edecek kendi konu açacak orjinal konu 1 sene sonra değil 1 sene içerisinde siteye ne kadar katkıda bulunursa o kadar iyi olur ve parayı hemen almaya başlar yani bize kazandıracak ki kendide kazansın...
şimdi güzel düşünüyorsunuz ama birazda çalışacak kişi yönünden olaya bakarmısınız ?