S. mod olup bir sene boyunca post atıcak ve ancak bir sene sonra eline aylık 25 ytl geçmeye başlayacak bu arada hala post atmaya devam edicek şimdi güzel düşünüyorsunuz ama birazda çalışacak kişi yönünden olaya bakarmısınız ?