S. admin olup bir sene boyunca post atıcak ve ancak bir sene sonra eline aylık 25 ytl geçmeye başlayacak bu arada hala post atmaya devam edicek

şimdi güzel düşünüyorsunuz ama birazda çalışacak kişi yönünden olaya bakarmısınız ?

Şöyle ki sürekli post atıcak demiyorum s.admin değil s.mod bu arada konuları güncel tutacak yazılan mesajlara teşekkür edecek kendi konu açacak orjinal konu 1 sene sonra değil 1 sene içerisinde siteye ne kadar katkıda bulunursa o kadar iyi olur ve parayı hemen almaya başlar yani bize kazandıracak ki kendide kazansın...