İddia Ekibi Aranıyor !
31
●2.218
- 23-02-2009, 15:52:25Sitemiz Açılmaktadır . . .SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2009, 15:54:41
- 23-02-2009, 16:14:10Sen ancak katılırsın düşünceni bile söyleyemiyosun..Herkes geliyor para vermiyosun bedava çalıştırıyorsun ben para vermicem gibi bir sözcük kullandım mı? Yazar yazıları ile kendisini kanıtladığında elbette emeğinin karşılığını alacaktır . . .ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
" Emek Vermeden Hiçbirşey Olmaz . . . " - 23-02-2009, 16:30:08İnternet alemi böyle. Önce para sonra iş. Alışırsın zamanla hepimiz böyle projeler düşündük zamanındabytoprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2009, 16:52:14Ben tüm zamanımı bu site için harcıycam emek vercem çaba göstericem ama ne elde edebileceğimi bilmeden. Bi tesisatçı düşün malzemelerini alıyorsun ve evinin elektiriklerini yaptırıyorsun iş bitiminde adamın cebine 5 lira koyup gönderiyorsun Sence o adam orda seni ne yapar. Yada ardından neler söyler. Mademki ciddi işler peşindesin elini cebine atacaksın ve bütçem şu kadar çalışmak isteyen varsa gelsin diyeceksin gelenlerin referanslarına bakıp önce paranı ödersin sonra işini yaptırırsın. Arkadaşında dediği gibi internet alemi böyle şahsen ben parasını almadığım kimsenin işini yapmam. Sermayen yoksa açma dükkanı mal yoksa satacak müşteride bulamazsın
- 23-02-2009, 16:59:45Hocam bence siteyi iyicene yayn yan taraflardaki sarı yeşlleri kaldırın..
reklamlar nedeniyle gözüm yoruldu daha sade bi içerik yapın..
emeğinize saygım var ama bu işin masterını yapmış kişilerin siteleri varken kimse sitenize gelmez..
bu işi meslek esinmiş kişiler diyorsun ama önce yaz sonra bakacağız ücrete olayı yanlış..
bende iddaa oynuyorum ve takip ediyorum ve işsizim sen bana de ki aylık 1000 lira vereceğim bak bakalım ne tahminler yorumlar çıkıyor ama önce yaz sonra bakarız zor..bundan anladığım şudur sen yaz üyeler gelsin sitede reklamlar tıklansın para kasaya girsin bölüşelim..
yani ölme eşşeğim ölme
kusura bakma biraz sert gelebilir ama kimse sonunda ne olacağını bilmediği işe girmez..
Katılıyorum