Ben tüm zamanımı bu site için harcıycam emek vercem çaba göstericem ama ne elde edebileceğimi bilmeden. Bi tesisatçı düşün malzemelerini alıyorsun ve evinin elektiriklerini yaptırıyorsun iş bitiminde adamın cebine 5 lira koyup gönderiyorsun Sence o adam orda seni ne yapar. Yada ardından neler söyler. Mademki ciddi işler peşindesin elini cebine atacaksın ve bütçem şu kadar çalışmak isteyen varsa gelsin diyeceksin gelenlerin referanslarına bakıp önce paranı ödersin sonra işini yaptırırsın. Arkadaşında dediği gibi internet alemi böyle şahsen ben parasını almadığım kimsenin işini yapmam. Sermayen yoksa açma dükkanı mal yoksa satacak müşteride bulamazsın