Hocam bence siteyi iyicene yayn yan taraflardaki sarı yeşlleri kaldırın..
reklamlar nedeniyle gözüm yoruldu daha sade bi içerik yapın..
emeğinize saygım var ama bu işin masterını yapmış kişilerin siteleri varken kimse sitenize gelmez..
bu işi meslek esinmiş kişiler diyorsun ama önce yaz sonra bakacağız ücrete olayı yanlış..
bende iddaa oynuyorum ve takip ediyorum ve işsizim sen bana de ki aylık 1000 lira vereceğim bak bakalım ne tahminler yorumlar çıkıyor ama önce yaz sonra bakarız zor..bundan anladığım şudur sen yaz üyeler gelsin sitede reklamlar tıklansın para kasaya girsin bölüşelim..
yani ölme eşşeğim ölme
kusura bakma biraz sert gelebilir ama kimse sonunda ne olacağını bilmediği işe girmez..