• 02-02-2021, 01:09:20
    #19
    SeoProfTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buraya tıklayıp yazan trial i almaya calıstım ama onunla da vermiyor

    Burada bir etkinleştirme kodu girerek lisans anahtarınızı yükleyebilirsiniz.
    Bir etkinleştirme kodu girinThis license key has reached the maximum number of trial activations. Request a new trial license or buy a paid one. (Hata kodu: 2)
    Aldığınız etkinleştirme kodunu yapıştır.


    bu şekilde bir hata veriyor
    Yazan trial'i alıp denemeyin o hatayı alırsınız. Dediğim şekilde ssh üzerinden o komutu çalıştırın. Lisans verecektir.
  • 02-02-2021, 01:11:50
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanmam hocam merak etmeyin bitmez bitsede 10 15 kişi toplanıp tek lisans alır herkes kullanır. çare tükenmez

    plesk vps satanlar nasıl satıyor sanıyorsunuz tek lisansı tüm müşterilere uyguluyorlar. yoksa o vps paraları alır uçar
    O kadar basit değil, can sıkacak bu durum.

    https://www.r10.net/sanal-sunucu/267...post1079245556
  • 02-02-2021, 01:14:25
    #21
    Blitzkrieg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar basit değil, can sıkacak bu durum.

    https://www.r10.net/sanal-sunucu/267...post1079245556
    bu güne kadar demekki okadar basitti işte bu günden sonra kullandırmam diyor demek. tanıdıgım plesk panel satanlar var tamamen ücretsiz veriyor ve tek lisansı tüm sunucularına kullanıyor.

    bugünden sonra kullanamazsa geçmiş olsn demekki
  • 02-02-2021, 01:17:47
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu güne kadar demekki okadar basitti işte bu günden sonra kullandırmam diyor demek. tanıdıgım plesk panel satanlar var tamamen ücretsiz veriyor ve tek lisansı tüm sunucularına kullanıyor.

    bugünden sonra kullanamazsa geçmiş olsn demekki
    Bunlar cpanelle aynı şirket zaten, kısacası tekelin tadını çıkarma vakti, her türlü kısıtlayacaklar.
  • 02-02-2021, 01:21:02
    #23
    Blitzkrieg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlar cpanelle aynı şirket zaten, kısacası tekelin tadını çıkarma vakti, her türlü kısıtlayacaklar.
    bir çok panel var hocam en son AAPanel di sanırım yanlış hatırlamıyorsam gayet iyiyiydi

    çok sevmesemde cyberpanel var var yani.
  • 02-02-2021, 01:22:52
    #24
    Lisans anahtarları birden fazla makine de kullanılamıyor artık. Cron olarak kaydettiğiniz de sistem her saat yeni bir key ile deneme yapıyor oldığundan lisans süresi dolana kadar yeni kullanılmamış bir key alıp yüklüyor olabilir.
    https://turkcoder.net/hosting/plesk/...asi-degisiyor/

    Trial ile ilgili de bir güncelleme geliyor olması olağan. Şuana kadar kapanmamış tek yol aynı makine de birden fazla triale izin veriyor oluşu. Ama muhtemelen tamamen ip tabanlı bir lisanslamaya geçiş yapılacak.
  • 02-02-2021, 01:22:53
    #25
    A00200-0EQM07-STV130-REBV04-M7GF86 hocam dener misiniz bunu ne kadar iyi bilmiyorum ama https://trialplesk.domainhizmetleri.com/ ben burdan alıp yapıştırınca oluyodu genelde
  • 02-02-2021, 01:28:00
    #26
    şuan hiç bir şekilde onay mailide göndermiyorlar bence bu gereksiz bir gerilim. bekleyelim düzelecektir.
  • 02-02-2021, 01:56:13
    #27

    Hiç kullanmadığım bir mail için dedi bunu. (rastgele yazdığım bir mail)