Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanmam hocam merak etmeyin bitmez bitsede 10 15 kişi toplanıp tek lisans alır herkes kullanır. çare tükenmez

plesk vps satanlar nasıl satıyor sanıyorsunuz tek lisansı tüm müşterilere uyguluyorlar. yoksa o vps paraları alır uçar
O kadar basit değil, can sıkacak bu durum.

https://www.r10.net/sanal-sunucu/267...post1079245556