sanmam hocam merak etmeyin bitmez bitsede 10 15 kişi toplanıp tek lisans alır herkes kullanır. çare tükenmez
plesk vps satanlar nasıl satıyor sanıyorsunuz tek lisansı tüm müşterilere uyguluyorlar. yoksa o vps paraları alır uçar
O kadar basit değil, can sıkacak bu durum.
https://www.r10.net/sanal-sunucu/267...post1079245556