Blitzkrieg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunlar cpanelle aynı şirket zaten, kısacası tekelin tadını çıkarma vakti, her türlü kısıtlayacaklar.
bir çok panel var hocam en son AAPanel di sanırım yanlış hatırlamıyorsam gayet iyiyiydi

çok sevmesemde cyberpanel var var yani.