Blitzkrieg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O kadar basit değil, can sıkacak bu durum.

https://www.r10.net/sanal-sunucu/267...post1079245556
bu güne kadar demekki okadar basitti işte bu günden sonra kullandırmam diyor demek. tanıdıgım plesk panel satanlar var tamamen ücretsiz veriyor ve tek lisansı tüm sunucularına kullanıyor.

bugünden sonra kullanamazsa geçmiş olsn demekki