• 29-01-2021, 02:34:56
    #1
    Merhabalar,
    Autodesk Maya ile kendi vesikalık resimlerimden bir model oluşturulması gerekiyor. Birde modele animasyon ile konuşma özelliği eklenecek. İlgilenen arkadaşlar bana ulaşır ise degi dönüş sağlarım.
    İyi günler, İyi çalışmalar.
  • 29-01-2021, 02:37:20
    #2
    Less is more.
    Maya şart değil ise blender ile modelleyebilirim.
  • 29-01-2021, 02:40:18
    #3
    Öncelikle ilginiz için çok teşekkür ederim. Ancak üzgünüm önemli nokta projenin MAYA ile tamamlanmış olmasıdır.