Merhabalar,
Autodesk Maya ile kendi vesikalık resimlerimden bir model oluşturulması gerekiyor. Birde modele animasyon ile konuşma özelliği eklenecek. İlgilenen arkadaşlar bana ulaşır ise degi dönüş sağlarım.
İyi günler, İyi çalışmalar.
Autodesk Maya ile 3D modelleme
2
●56
- 29-01-2021, 02:34:56
- 29-01-2021, 02:40:18Öncelikle ilginiz için çok teşekkür ederim. Ancak üzgünüm önemli nokta projenin MAYA ile tamamlanmış olmasıdır.
