Merhabalar,
Autodesk Maya ile kendi vesikalık resimlerimden bir model oluşturulması gerekiyor. Birde modele animasyon ile konuşma özelliği eklenecek. İlgilenen arkadaşlar bana ulaşır ise degi dönüş sağlarım.
İyi günler, İyi çalışmalar.