Konu
Autodesk Maya ile 3D modelleme
29-01-2021, 02:40:18
#3
mustafaisikk
Öncelikle ilginiz için çok teşekkür ederim. Ancak üzgünüm önemli nokta projenin MAYA ile tamamlanmış olmasıdır.