• 14-05-2020, 19:20:48
    #1
    ...
  • 14-05-2020, 19:22:41
    #2
    Kurtarma mail i olmak zorunda mı? Sadece hesap şeklinde mi?
  • 14-05-2020, 19:24:21
    #3
    imzanızda gmail hesabı satış konunuz varken alım konusu nasıl açıyorsunuz ?
  • 14-05-2020, 19:25:55
    #4
    kdvmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    imzanızda gmail hesabı satış konunuz varken alım konusu nasıl açıyorsunuz ?
    Ne alakası var ? İstediğimi alıp satarım?



    adnanbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurtarma mail i olmak zorunda mı? Sadece hesap şeklinde mi?
    Gerek yok kurtarma mailine , iletişime geçebilirsiniz
  • 14-05-2020, 19:30:28
    #5
    profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne alakası var ? İstediğimi alıp satarım?




    Gerek yok kurtarma mailine , iletişime geçebilirsiniz

    1aylık yeni üyesiniz forum piyasasına bakmayıp 1liradan başlayan onaysız gmail hesaplarını 50 kuruşa almak istiyorsunuz ve gmail satış konunuz var. bana garip geliyor forumda gmail için taban fiyat belirlenmesi için çabalayan biri olarak sadece sitemimi belirttim. sizlik bi sıkıntı yoksa tabii ki istediğinizi yapabilirsiniz hayırlı işleriniz olsun bol kazançlar
  • 14-05-2020, 19:36:34
    #6
    kdvmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1aylık yeni üyesiniz forum piyasasına bakmayıp 1liradan başlayan onaysız gmail hesaplarını 50 kuruşa almak istiyorsunuz ve gmail satış konunuz var. bana garip geliyor forumda gmail için taban fiyat belirlenmesi için çabalayan biri olarak sadece sitemimi belirttim. sizlik bi sıkıntı yoksa tabii ki istediğinizi yapabilirsiniz hayırlı işleriniz olsun bol kazançlar
    Ben öyle düşünmüyorum, ben 1.60dan sağlayabiliyorum hesapları. Fiyatları yükseltmek müşterinin alım gücünü ducurecektir. Piyasayı da elimden geldiğince gördüğümü düşünüyorum. 50krs tan onaysız hesap satanlar var. Sizin tercihiniz. Size de hayırlı işler.
  • 14-05-2020, 19:46:44
    #7
    profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben öyle düşünmüyorum, ben 1.60dan sağlayabiliyorum hesapları. Fiyatları yükseltmek müşterinin alım gücünü ducurecektir. Piyasayı da elimden geldiğince gördüğümü düşünüyorum. 50krs tan onaysız hesap satanlar var. Sizin tercihiniz. Size de hayırlı işler.
    hocam yıllardır olan foruma yeni üye olup yıllardır belirli olan piyasayı düşürüyorsunuz ve bunu normal bir şeymiş gibi anlatıyorsunuz zaten piyasası belli siz fiyat yükselmiyorsunuz düşürüyorsunuz.karşınıza dükkan açayım o zaman sizin yıllardır belirli bi fiyatta sattığınız ürünü %50-75 ucuza satayım.olur mu yahu böyle şey. ben buna karşıyım. neyse tartışmak için gelmedim rastgele konuya denk gelince sistemimi belirttim uzatmaya gerek yok. tekrardan hayırlı satışlar diliyorum