profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben öyle düşünmüyorum, ben 1.60dan sağlayabiliyorum hesapları. Fiyatları yükseltmek müşterinin alım gücünü ducurecektir. Piyasayı da elimden geldiğince gördüğümü düşünüyorum. 50krs tan onaysız hesap satanlar var. Sizin tercihiniz. Size de hayırlı işler.
hocam yıllardır olan foruma yeni üye olup yıllardır belirli olan piyasayı düşürüyorsunuz ve bunu normal bir şeymiş gibi anlatıyorsunuz zaten piyasası belli siz fiyat yükselmiyorsunuz düşürüyorsunuz.karşınıza dükkan açayım o zaman sizin yıllardır belirli bi fiyatta sattığınız ürünü %50-75 ucuza satayım.olur mu yahu böyle şey. ben buna karşıyım. neyse tartışmak için gelmedim rastgele konuya denk gelince sistemimi belirttim uzatmaya gerek yok. tekrardan hayırlı satışlar diliyorum