1aylık yeni üyesiniz forum piyasasına bakmayıp 1liradan başlayan onaysız gmail hesaplarını 50 kuruşa almak istiyorsunuz ve gmail satış konunuz var. bana garip geliyor forumda gmail için taban fiyat belirlenmesi için çabalayan biri olarak sadece sitemimi belirttim. sizlik bi sıkıntı yoksa tabii ki istediğinizi yapabilirsiniz

hayırlı işleriniz olsun bol kazançlar
Ben öyle düşünmüyorum, ben 1.60dan sağlayabiliyorum hesapları. Fiyatları yükseltmek müşterinin alım gücünü ducurecektir. Piyasayı da elimden geldiğince gördüğümü düşünüyorum. 50krs tan onaysız hesap satanlar var. Sizin tercihiniz. Size de hayırlı işler.