Zorunlu Stajer
4
●258
- 23-09-2019, 12:23:34Yeni yasal düzenlemelere göre stajerlere aylık maaş verilmesi zorunludur. Rakamı tam bilmiyorum ama devlet bunun 3 te 2sini size şirkete iade ediyor.erolckmk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2019, 12:35:33erolckmk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüledevlet kurumunda da verıyorlar ama bu malum kesım senın almanı ıstyemıyor bu darbeden once halk eğıtımde staj goruyordum baktım 3 kız maas alıyor ben acaba açıkdan okudum ıcın mı alamıyorum dedım bıraz arastırdım sonun da halk eğıtım vermesı gerekıyor yada okulun yapması gerekıyormus okul yapmadı halk eğıtım muduru de bn alıyorsun dıye bılıyordum dedı her seyı onayladı bır tek mudur yardımcısı ımza atacak çıtıl çıkardı fetoculer hep cebe çalışır yetımaneden gelen memur kankasıydı halk eğıtımın sureklı alıs verıs yaptığı bakkaldan su alır damacana alır evıne gotururdu ses yok pıdecısı donercısınden yemek soyletır fatura gosterırı ses yokdu ama mudure taktı kafayı gönderdı kendıne de kalmaıd onuda yollladılar ama kendısıne odul gııb oldu eskı muduru ve gorev yerıne yolladılarby_ala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
içimi dökmek ıstedım
bıraz araştır maas 3 de bırı kadarını verıyorlar sanırım asgarı ucretın
