Merhaba arkadaslar, bulundugum firma zorunlu stajerligi olan lise ve universite ogrencileri ariyor. Eger arayipta bulamayan varsa belki onune duserse benimle iletisime gecebilir. Buraya acmamin sebebi ise grafikerler maalesef her yerde bulunmuyor.
Bulundugum firma grafik tasarim ile alakali olmayan ama alaninda lider olup referans olarak gosterilebilir veya universitelerin kolaylikla sorun cikarmayacagi isyerlerinden biri. Not: istenen bolum sosyal medya paylasimlari
Sana ne oluyor kardesim derseniz ise, bulundugum yere alinacak olmasi.
Benimle birlikte yaratici fikirler cikartacak, isini benim gibi eglenceye cevirecek, sohbet etmesini seven ogrenci ariyorum bi nevi

Sirketten once ben bulayim

Zorunlu stajerlik oldugu icin maalesef bir maas yok bunu baslamadan soyleyeyim ama 300 tl yemek ucreti var. Dedigim gibi iş olarak degil hobi olarak yapacak. Ama bos vermeyecek kisileri referans olarak sirkete davet etmek icin bekliyorum.
Yeni yasal düzenlemelere göre stajerlere aylık maaş verilmesi zorunludur. Rakamı tam bilmiyorum ama devlet bunun 3 te 2sini size şirkete iade ediyor.
devlet kurumunda da verıyorlar ama bu malum kesım senın almanı ıstyemıyor bu darbeden once halk eğıtımde staj goruyordum baktım 3 kız maas alıyor ben acaba açıkdan okudum ıcın mı alamıyorum dedım bıraz arastırdım sonun da halk eğıtım vermesı gerekıyor yada okulun yapması gerekıyormus okul yapmadı halk eğıtım muduru de bn alıyorsun dıye bılıyordum dedı her seyı onayladı bır tek mudur yardımcısı ımza atacak
çıtıl çıkardı fetoculer hep cebe çalışır yetımaneden gelen memur kankasıydı halk eğıtımın sureklı alıs verıs yaptığı bakkaldan su alır damacana alır evıne gotururdu ses yok pıdecısı donercısınden yemek soyletır fatura gosterırı ses yokdu ama mudure taktı kafayı gönderdı kendıne de kalmaıd onuda yollladılar ama kendısıne odul gııb oldu eskı muduru ve gorev yerıne yolladılar
içimi dökmek ıstedım bıraz araştır maas 3 de bırı kadarını verıyorlar sanırım asgarı ucretın