erolckmk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zorunlu stajerlik oldugu icin maalesef bir maas yok bunu baslamadan soyleyeyim .
Yeni yasal düzenlemelere göre stajerlere aylık maaş verilmesi zorunludur. Rakamı tam bilmiyorum ama devlet bunun 3 te 2sini size şirkete iade ediyor.