• 10-07-2008, 20:08:38
    #1
    Meraba arkadaşlar;
    kendi kodladığım css tasarımımı bir türlü browserlara uygun hale getiremedim, yapabilecek arkadaşlar fiyat ve iletişim bilgilerini pm ile gönderebilirler. Css dosyası en fazla 15 tane div veya classtan oluşuyor, konuya hakim arkadaşların kısa sürede halledebilecekleri bir iş.
  • 10-07-2008, 23:55:11
    #2
    özel mesaj attım.
  • 10-07-2008, 23:56:09
    #3
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    jawa23001 css konusunda tavsiye edebileceğim uzmanlardandır.
    msn adresi : jawa23001<at>hotmail.com dur ekleyip görüşmelisiniz
  • 11-07-2008, 00:14:56
    #4
    Arkadaşa kendi emeğimin karşılığında bir ücret talep ettim. Kendisi çok istediğimi ve bu işten anlamadığımı ifade etti.

    1.si insanın emeği sorgulanmamalıdır Bu fiyata istemiyorsanız yaptırmassınız. Bunun tartışacak bir noktası olduğunu düşünmüyorum.

    Ayrıca ben bu işin emekçisiyim gecemi gündüzüme katar elimden geldiğimin fazlasını yaparım.

    Emeğimi aşaladığınız için size saygı duymamı bekleyemessiniz. Yaklaşımınızın oldukça yanlış olduğunu düşünüyorum.
  • 11-07-2008, 00:24:41
    #5
    @macchess

    sanırım daha önce hiç bu şekilde bir çalışma yaptırmadınız. ( Ya da özel bir script )

    Özel isteklerde verilen teklifleri sorgulamak yanlıştır. Bu bir emek karşılığıdır. Çalışmak-çalışmamak size kalmış ancak kişileri isteklerine göre yargılamanız doğru değildir.
  • 11-07-2008, 01:02:17
    #6
    phptr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşa kendi emeğimin karşılığında bir ücret talep ettim. Kendisi çok istediğimi ve bu işten anlamadığımı ifade etti.
    1.si insanın emeği sorgulanmamalıdır Bu fiyata istemiyorsanız yaptırmassınız. Bunun tartışacak bir noktası olduğunu düşünmüyorum.
    Ayrıca ben bu işin emekçisiyim gecemi gündüzüme katar elimden geldiğimin fazlasını yaparım.
    Emeğimi aşaladığınız için size saygı duymamı bekleyemessiniz. Yaklaşımınızın oldukça yanlış olduğunu düşünüyorum.
    Bana biçok öm geldi, içinde en abartılı rakam seninkiydi belki sen emeğinin karşılığını 150 ytl olarak görüyorsun, ama ben sıfırdan bişey yazdırmıyorum, başta da belirttim en fazla 15 div veya classı olan kodlanmış bir ziyaretci defterinin browser ayarlarını yaptıracaktım; aslında kızmam konuyu düzgün okumaman oldu;
    mtn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @macchess
    sanırım daha önce hiç bu şekilde bir çalışma yaptırmadınız. ( Ya da özel bir script )
    Özel isteklerde verilen teklifleri sorgulamak yanlıştır. Bu bir emek karşılığıdır. Çalışmak-çalışmamak size kalmış ancak kişileri isteklerine göre yargılamanız doğru değildir.
    Benim arkadaşın verdiği 150 ytl lik fiyata cevabım şuydu;
    Alıntı
    Kardeş sen bu işlerde yenisin galiba; çünkü verdiğin miktar şaka gibi birşey, css ile uzun süredir ilgiliyim sadece biyerde takıldım ve ücretli yaptırmak istedim, ayrıca cssden anladığını da sanmıyorum.
    Konu kapanmıştır ilgilenen arkadaşlara teşekkürler.
  • 11-07-2008, 01:22:20
    #7
    Bir siteyi bütün tarayıcılara uygun yapmak düşündüğünüz kadar kolay değil. Birçok fix denemeniz gerekiyor. Bazen çok uğraşıyorsunuz.

    isterse 15 div olsun isterse 150 div. Zamanı ben ayarlamıyorum ne yazıkii sorunun büyüklüğüne göre değişiyor.
  • 11-07-2008, 01:31:43
    #8
    phptr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir siteyi bütün tarayıcılara uygun yapmak düşündüğünüz kadar kolay değil. Birçok fix denemeniz gerekiyor. Bazen çok uğraşıyorsunuz.
    isterse 15 div olsun isterse 150 div. Zamanı ben ayarlamıyorum ne yazıkii sorunun büyüklüğüne göre değişiyor.
    Bahsettiğin olay için sitede css konusunda tecrübeli bi arkadaşımız: rumuzu Baltic 25 ytl fiyat verdi; ancak ben kendim halletmek istediğim için konuyu kapattım; sana o tarz konuşmamın sebebini belirtmiştim, yaptığın iş zor olabilir saygı duyuyorum.
  • 11-07-2008, 01:40:44
    #9
    Ben sadece işi tam yapmaya çalışıyorum. Kimsenin fiyatını bilemem. Tasarımınızı görmedim bile karşılacağım sorunlar büyük olursa belkide çok büyük zamanımı alıcak.

    Neyse siz bulduysanız ne güzel.. İnşallah arkadaşımız sorununuzu çözer

    Kendisine başarılar. Sizede iyi çalışmalar dilerim.

    Php bölümünde sayfalama ile bir sorunuzu gördüm tam emin değilim o yüzden cevap vermedim ama ben count ile saydırıyorum genellikle..