Arkadaşa kendi emeğimin karşılığında bir ücret talep ettim. Kendisi çok istediğimi ve bu işten anlamadığımı ifade etti.

1.si insanın emeği sorgulanmamalıdır Bu fiyata istemiyorsanız yaptırmassınız. Bunun tartışacak bir noktası olduğunu düşünmüyorum.

Ayrıca ben bu işin emekçisiyim gecemi gündüzüme katar elimden geldiğimin fazlasını yaparım.

Emeğimi aşaladığınız için size saygı duymamı bekleyemessiniz. Yaklaşımınızın oldukça yanlış olduğunu düşünüyorum.