• 25-12-2017, 19:57:32
    #1
    Iptal:
  • 25-12-2017, 20:08:40
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Özel mesaj gönderdim.



    Özel mesajlarınızı boşaltır mısınız? Mesaj gönderemiyorum.
  • 25-12-2017, 20:13:21
    #3
    Özelden mesaj gönderin kutunuz dolu
  • 25-12-2017, 20:13:33
    #4
    Hem bu kadar istekte bulunuyorsunuz, şık bir logo istiyorsunuz. Hemde 15 tl bütçe koyuyorsunuz. Galiba bu yüzden piyasa bu kadar düşüyor.
  • 25-12-2017, 20:26:55
    #5
    balkonu da salona katalım mı hocam
  • 25-12-2017, 21:00:08
    #6
    Aslanbey23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hem bu kadar istekte bulunuyorsunuz, şık bir logo istiyorsunuz. Hemde 15 tl bütçe koyuyorsunuz. Galiba bu yüzden piyasa bu kadar düşüyor.
    Hocam herkes bütçesine göre paylaşım yapıyor Benim bütçem şuanlık bu kadar malesef inan para olsa 50 TL verirdim. Kaldırdım konuyu en iyisi, kendim paintle yaparım hocam. )
    AzapHG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    balkonu da salona katalım mı hocam
    Hocam balkon biraz küçük kalmış, aslında biraz daha genişletilebilir, ama balkonu salona katsak da fena olmaz. Ama şöyle bir sıkıntı var balkonda sanki kendimi aşağı düşecek gibi hissediyorum bu yüzden balkonla salonu birleştirmemek daha iyi olur.
  • 25-12-2017, 21:13:25
    #7
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam herkes bütçesine göre paylaşım yapıyor Benim bütçem şuanlık bu kadar malesef inan para olsa 50 TL verirdim. Kaldırdım konuyu en iyisi, kendim paintle yaparım hocam. )

    Hocam balkon biraz küçük kalmış, aslında biraz daha genişletilebilir, ama balkonu salona katsak da fena olmaz. Ama şöyle bir sıkıntı var balkonda sanki kendimi aşağı düşecek gibi hissediyorum bu yüzden balkonla salonu birleştirmemek daha iyi olur.
    Hocam inanın 50 tlde az.