Hem bu kadar istekte bulunuyorsunuz, şık bir logo istiyorsunuz. Hemde 15 tl bütçe koyuyorsunuz. Galiba bu yüzden piyasa bu kadar düşüyor.
Hocam herkes bütçesine göre paylaşım yapıyor

Benim bütçem şuanlık bu kadar malesef inan para olsa 50 TL verirdim. Kaldırdım konuyu en iyisi, kendim paintle yaparım hocam.

)
balkonu da salona katalım mı hocam
Hocam balkon biraz küçük kalmış, aslında biraz daha genişletilebilir, ama balkonu salona katsak da fena olmaz. Ama şöyle bir sıkıntı var balkonda sanki kendimi aşağı düşecek gibi hissediyorum bu yüzden balkonla salonu birleştirmemek daha iyi olur.