netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam herkes bütçesine göre paylaşım yapıyor Benim bütçem şuanlık bu kadar malesef inan para olsa 50 TL verirdim. Kaldırdım konuyu en iyisi, kendim paintle yaparım hocam. )

Hocam balkon biraz küçük kalmış, aslında biraz daha genişletilebilir, ama balkonu salona katsak da fena olmaz. Ama şöyle bir sıkıntı var balkonda sanki kendimi aşağı düşecek gibi hissediyorum bu yüzden balkonla salonu birleştirmemek daha iyi olur.
Hocam inanın 50 tlde az.