• 09-08-2016, 14:57:47
    #1
    Merhaba Arkadaşlar. Aşağıda belirttiğim işlemi yapacak, bir masaüstü uygulamasına ihtiyacımız var. Yapabilecek arkadaşların, gerekli bilgileri pm yoluyla göndermeleri rica olunur.

    Amaç: Alt Bayilerin, bayi (b2b) sistemine giriş için, internet explorer vs girmeden, yapacağımız uygulama ile, açıldığında ilgili sitenin üzerinde istenen bayi kodu, kullanıcı ve şifre alanlarının kayıt edildikten sonra, her açıldığında otomatik gelmesi ve sonrasında ister kendi arayüzünden veya bilgisayarda yüklü internet explorer, google chrome gibi tarayıcılardan birini açıp, sisteme giriş yapıp, direk açılmasını sağlamak.

    Arayüz: Bayi Kodu - Kullanıcı adı - Şifre - Beni Hatırla Butonu ve firma logosunun oldu basit bir arayüz ekranı.

    Kurulum: Kurulum Gerektirmeden, tek bir exe ile çalıştırılabilir olması.

    Umarım anlatabilmişimdir. Takıldığınız veya sormak istediğiniz birşey olduğunda pm ile dönüş yapabilirsiniz.

    Teşekkürler.
  • 09-08-2016, 16:09:19
    #2
    Üyeliği durduruldu
    thef_heart21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Arkadaşlar. Aşağıda belirttiğim işlemi yapacak, bir masaüstü uygulamasına ihtiyacımız var. Yapabilecek arkadaşların, gerekli bilgileri pm yoluyla göndermeleri rica olunur.

    Amaç: Alt Bayilerin, bayi (b2b) sistemine giriş için, internet explorer vs girmeden, yapacağımız uygulama ile, açıldığında ilgili sitenin üzerinde istenen bayi kodu, kullanıcı ve şifre alanlarının kayıt edildikten sonra, her açıldığında otomatik gelmesi ve sonrasında ister kendi arayüzünden veya bilgisayarda yüklü internet explorer, google chrome gibi tarayıcılardan birini açıp, sisteme giriş yapıp, direk açılmasını sağlamak.

    Arayüz: Bayi Kodu - Kullanıcı adı - Şifre - Beni Hatırla Butonu ve firma logosunun oldu basit bir arayüz ekranı.

    Kurulum: Kurulum Gerektirmeden, tek bir exe ile çalıştırılabilir olması.

    Umarım anlatabilmişimdir. Takıldığınız veya sormak istediğiniz birşey olduğunda pm ile dönüş yapabilirsiniz.

    Teşekkürler.

    Bana göre BASİT dediginiz için kimse yardımcı olmuyacaktır.
    Çünkü bunu yaparken emek harçanacak ve hiç bir emek basit degildir.
  • 09-08-2016, 16:15:42
    #3
    TrAppLeStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana göre BASİT dediginiz için kimse yardımcı olmuyacaktır.
    Çünkü bunu yaparken emek harçanacak ve hiç bir emek basit degildir.
    Beyefendi ile anlaştık, gerçekten uzun sürmeyen basit bir uygulamaydı, emeğin karşılığınıda veriyor.
  • 09-08-2016, 16:23:38
    #4
    Üyeliği durduruldu
    dotnetDeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyefendi ile anlaştık, gerçekten uzun sürmeyen basit bir uygulamaydı, emeğin karşılığınıda veriyor.
    senide tebrik ederiz
  • 09-08-2016, 16:50:54
    #5
    TrAppLeStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senide tebrik ederiz
    Dostum neyin kafasındasın. Yazılanları iyi okuyup ona göre cevap atarsan sevinirim. Arkadaşla anlaşıp, 1 saat önce bitirdik bile. Ben kimseye şu fiyata yapın, veya emeğinizin karşılığını vermem gibi bir ifade yok. Forumda çalıştığım kişilerde iyi bilir, pazarlık dahi yapmam.

    Lütfen saçma sapan cevaplar atarak konu kirliliği yapmayınız. Teşekkürler.