senide tebrik ederiz
Dostum neyin kafasındasın. Yazılanları iyi okuyup ona göre cevap atarsan sevinirim. Arkadaşla anlaşıp, 1 saat önce bitirdik bile. Ben kimseye şu fiyata yapın, veya emeğinizin karşılığını vermem gibi bir ifade yok. Forumda çalıştığım kişilerde iyi bilir, pazarlık dahi yapmam.
Lütfen saçma sapan cevaplar atarak konu kirliliği yapmayınız. Teşekkürler.