Merhaba Arkadaşlar. Aşağıda belirttiğim işlemi yapacak, bir masaüstü uygulamasına ihtiyacımız var. Yapabilecek arkadaşların, gerekli bilgileri pm yoluyla göndermeleri rica olunur.
Amaç: Alt Bayilerin, bayi (b2b) sistemine giriş için, internet explorer vs girmeden, yapacağımız uygulama ile, açıldığında ilgili sitenin üzerinde istenen bayi kodu, kullanıcı ve şifre alanlarının kayıt edildikten sonra, her açıldığında otomatik gelmesi ve sonrasında ister kendi arayüzünden veya bilgisayarda yüklü internet explorer, google chrome gibi tarayıcılardan birini açıp, sisteme giriş yapıp, direk açılmasını sağlamak.
Arayüz: Bayi Kodu - Kullanıcı adı - Şifre - Beni Hatırla Butonu ve firma logosunun oldu basit bir arayüz ekranı.
Kurulum: Kurulum Gerektirmeden, tek bir exe ile çalıştırılabilir olması.
Umarım anlatabilmişimdir. Takıldığınız veya sormak istediğiniz birşey olduğunda pm ile dönüş yapabilirsiniz.
Teşekkürler.