• 03-03-2008, 19:28:55
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Jery adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ,
    elinde kayıt varmı böyle konuşabiliyorsun önce kanıtlarını göster bizde inanalım
    bu kadar sert çıkışma kayıt itaredeler bak anlarsın
  • 03-03-2008, 19:31:04
    #11
    Üyeliği durduruldu
    bulutkara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kadar sert çıkışma kayıt itaredeler bak anlarsın
    ya itraderherşeyi bildirmiyorda olablir kasten - vermişte olabilir arkadaş msn logoları filan görmedne inanmam ben şahsen


    örnek bulutkara sana ben - itrader versem öeme yapmadı desem sen güvensiz hale gelirsin ama elimde kanıt omadıgı halde demekki kanıt olmadan senın adını lekeleyebiliyorum

    herkesten özürdilerim arkadasım aslında dogru söylüyor kusura bakmayın herkese kolay gelsin
  • 03-03-2008, 21:14:54
    #12
    Jery adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ,
    elinde kayıt varmı böyle konuşabiliyorsun önce kanıtlarını göster bizde inanalım
    arkadaşım ben adam banlansın yada *********** demedim neden kanıt gösterim sadece iş yapacak arkadaşlar dikkatli davransınlar demeyi kendime borç bildim ,
    çünkü benle iş yapacağı zaman parayı vermedi , bende vermiceğini anladığım için 200 de bıraktım zaten, burdaki arkadaşlarımın hakkının yenilmesini istemem o yüzden tekrar sölüyorum temkinli olun
  • 03-03-2008, 21:53:19
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Jery adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya itraderherşeyi bildirmiyorda olablir kasten - vermişte olabilir arkadaş msn logoları filan görmedne inanmam ben şahsen
    örnek bulutkara sana ben - itrader versem öeme yapmadı desem sen güvensiz hale gelirsin ama elimde kanıt omadıgı halde demekki kanıt olmadan senın adını lekeleyebiliyorum
    herkesten özürdilerim arkadasım aslında dogru söylüyor kusura bakmayın herkese kolay gelsin
    birine haksız yere itarede verdigin kanıtlanırsa süresiz banlanırsın örnegin bana verdin diyelim kanıtladım ananında süresi ban
  • 03-03-2008, 23:38:37
    #14
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar kımse ıle post anlasıpta ıs bıttı deyıp parası bızde kalmamıstır. Şuan 3 arkadas ıle anlastık daha oncelerıde yaptırdık zaman ıcınde bu arkadaslar yazarlar zaten.
  • 03-03-2008, 23:40:43
    #15
    Daha once bır alısverısımız olmustu sorun yok guvenılır bır arkadaş.
  • 04-03-2008, 00:50:09
    #16
    Üyeliği durduruldu
    arkadaş ile anlaşılmıştır iyi birisi ve cok kibar hayırlı olsun ne deyım
  • 04-03-2008, 11:33:05
    #17
    Üyeliği durduruldu
    tşk ederim senın ıyılıgın
  • 05-03-2008, 09:29:27
    #18
    Üyeliği durduruldu
    post alımlarımız devam etmekte...