bulutkara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu kadar sert çıkışma kayıt itaredeler bak anlarsın
ya itraderherşeyi bildirmiyorda olablir kasten - vermişte olabilir arkadaş msn logoları filan görmedne inanmam ben şahsen


örnek bulutkara sana ben - itrader versem öeme yapmadı desem sen güvensiz hale gelirsin ama elimde kanıt omadıgı halde demekki kanıt olmadan senın adını lekeleyebiliyorum

herkesten özürdilerim arkadasım aslında dogru söylüyor kusura bakmayın herkese kolay gelsin