arkadaşlar kımse ıle post anlasıpta ıs bıttı deyıp parası bızde kalmamıstır. Şuan 3 arkadas ıle anlastık daha oncelerıde yaptırdık zaman ıcınde bu arkadaslar yazarlar zaten.