Merhaba arkadaslar. Facebook begeni gonderme vs ile alakali panel kurmayi dusunuyorum. Satis yapmayacagim sadece kendim kullanacagim ve arkadaslar vs. Bu konuda bilgisi olanin destegine ihtiyacim var. Neler lazim, script kurma ayarlama panele uye cekme vs.. En kotu ihtimal neler lazim diye rapor cikarirsiniz danismanlik ucreti gbi makul bir meblag oderim. Yada herseyiyle anahtar teslim ayarlarim diyenle de konusabiliriz.Ucret gorusulecektir
Pm atabilirsiniz
Facebook panel kurulumu ve destek
6
●350
- 08-08-2014, 20:14:17Üyeliği durdurulduHocam şimdi zaten bu iş için paneller var hazır satan kişiler mevcut , siz girip link veriyorsunuz hesapta ne kadar limitiniz var ise ve ne kadar çekim yapmak istiyorsanız hesaptan düşülerek yapıyorsunuz.livorno87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/facebook/1306702-...an-script.html
Şu tür paneller var bunlar'dan mı istiyorsunuz ? - 08-08-2014, 20:22:50Hayir ben link verdikten 10 saat sora gelen begeni bnm isime yaramiyor. Ama yazdiginiz cevaptan sanki bu isin pahaliya patlayacagini anladim?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:22:50 -->-> Daha önceki mesaj 20:16:13 --
Bi arastirayim hocam. Versiginiz ilandaki arkadasla iletisime geceyim Cahilim bu konuda.tesekkur ederim - 09-08-2014, 01:52:02Söyle anlatim sizelivorno87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Simdi panel kurmak siteyi yeniden kurmak bir iş. scripti alacan . user yönlendirecen kimler beğenecek vs user yani.
Onun yerine hazır panellerden üyelik al aynı hesap olacak sadece senin olma yacak ve haftalık aylık anlaşmaya göre para ödeyecfeksin belirli.
Tabi bedavalarıda var 200 adet yolluyor istiyosan özelden atim reklam olmasın 5 dakikada bir 200 adet beğeni - 09-08-2014, 01:57:40MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ücretsiz paneli pm alabilirmiyim - 09-08-2014, 01:58:44bilgilendirme icin tesekkürler.
MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-08-2014, 06:32:05Üyeliği durdurulduExe tarzı istiyorsunuz sanırsam o iş hemen olacak iş değil, aylarca haftalarca user kasmanız gerekiyor.
Ve sağlam bir iş yapmak istiyorsanız 2-3 bin lira exe masrafı - sağlam sunucular 4-5 bin - cloudflare sistemi 400$-200$ - 15 20 adet domain vsvs.
Çok zahmetli iş, fakat tokenli olarak yani user kasmak kolaydır, karsılıklı begeni sitesidir aktif ne kadar tokeniniz var ise o kadar beğeni alirsiniz.
Örnek vip satışlarım var orası açıklayıcı bir konu olur umarım.
Link https://www.r10.net/facebook-uygulama...ar-icerde.html