Merhaba arkadaslar. Facebook begeni gonderme vs ile alakali panel kurmayi dusunuyorum. Satis yapmayacagim sadece kendim kullanacagim ve arkadaslar vs. Bu konuda bilgisi olanin destegine ihtiyacim var. Neler lazim, script kurma ayarlama panele uye cekme vs.. En kotu ihtimal neler lazim diye rapor cikarirsiniz danismanlik ucreti gbi makul bir meblag oderim. Yada herseyiyle anahtar teslim ayarlarim diyenle de konusabiliriz.Ucret gorusulecektir
Pm atabilirsiniz