livorno87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaslar. Facebook begeni gonderme vs ile alakali panel kurmayi dusunuyorum. Satis yapmayacagim sadece kendim kullanacagim ve arkadaslar vs. Bu konuda bilgisi olanin destegine ihtiyacim var. Neler lazim, script kurma ayarlama panele uye cekme vs.. En kotu ihtimal neler lazim diye rapor cikarirsiniz danismanlik ucreti gbi makul bir meblag oderim. Yada herseyiyle anahtar teslim ayarlarim diyenle de konusabiliriz.Ucret gorusulecektir
Pm atabilirsiniz
Hocam şimdi zaten bu iş için paneller var hazır satan kişiler mevcut , siz girip link veriyorsunuz hesapta ne kadar limitiniz var ise ve ne kadar çekim yapmak istiyorsanız hesaptan düşülerek yapıyorsunuz.

https://www.r10.net/facebook/1306702-...an-script.html

Şu tür paneller var bunlar'dan mı istiyorsunuz ?