Merhaba,
Meslek lisesi öğrencisi kardeşim için staj defteri ( işletmelerde mesleki eğitim dosyası ) doldurttaracağım.
(normalde kendisi doldurması gerekiyor ama ygs'ye hazırlandığı için zaten staj saçmalığı tüm zamanını öldürüyor birde bununla uğraşmasını istemiyorum.)
Bu konuda uzman ( meslek lisesi okumuş, daha önce doldurmuş vb ) el yazması güzel olan birini arıyorum.
' Endüstri meslek lisesi bilişim teknolojileri veri tabanı programcılığı '
İstediği ücreti tahmini teslim zamanı ile birlikte bana ulaşabilir.
Staj Defteri Yazdırılacak
12
●828
- 18-01-2014, 17:32:58hocam hangi bölümde stajda yaptığını yazarsnız daha kolay bulursunuz.
- 18-01-2014, 18:21:45hangi bölümde staj yaptığını konuya ekleyiniz. ayrıca staj defterinden not alacağı için gözetmen hocasıyla konuşup nelere dikkat etmesi gerektiğini öğrenmesini tavsiye ederim.
- 18-01-2014, 20:46:38Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.YuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhBenimWebim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-01-2014, 21:07:49konu dışı olacak ama üniversite staj defterimi bigün beşiktaşta bir cafede 2-3 çay eşliğinde bugün format attım bugün hdd değiştirdim yazarak doldurmuştum. arkadaş essay şeklinde gün gün detaylı açıklama mı yapıyormuş acabaBenimWebim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-01-2014, 21:15:22sercander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülehttps://www.r10.net/is-verenler/10974...dirilacak.htmlVoyL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konum buradaydı bir arkadaş özelden istedi 2000 TL gülücük yolladım sadece
PLC üzerine okumuş bir arkadaş PLC ve Mikroişlemci alanında yapmış olduğum stajı bana anlattı ben de çay eşliğinde yazıya çektim 80 TL tutmuştu
Arkadaşlar imkanınız varsa kendi işinizi yapın gönülsüz yapılan staj hiç bir şey kazandırmaz.
- 18-01-2014, 21:15:57Bölüm ve alan konuya eklendi, 40 maddelik yapılması gerekenler listesi var. Daha önce doldurmuş -mümkünse norm yazısı- güzel yazan birini arıyorum tekliflerinizi yapabilirsiniz geleceği söz konusu olduğundan fiyatta cimrilik yapmayacağım ama saçma sapan tekliflerde göndermeyin lütfen.