• 18-01-2014, 16:48:28
    #1
    Merhaba,

    Meslek lisesi öğrencisi kardeşim için staj defteri ( işletmelerde mesleki eğitim dosyası ) doldurttaracağım.
    (normalde kendisi doldurması gerekiyor ama ygs'ye hazırlandığı için zaten staj saçmalığı tüm zamanını öldürüyor birde bununla uğraşmasını istemiyorum.)

    Bu konuda uzman ( meslek lisesi okumuş, daha önce doldurmuş vb ) el yazması güzel olan birini arıyorum.

    ' Endüstri meslek lisesi bilişim teknolojileri veri tabanı programcılığı '

    İstediği ücreti tahmini teslim zamanı ile birlikte bana ulaşabilir.
  • 18-01-2014, 17:32:58
    #2
    Kurumsal PLUS
    hocam hangi bölümde stajda yaptığını yazarsnız daha kolay bulursunuz.
  • 18-01-2014, 18:21:45
    #3
    hangi bölümde staj yaptığını konuya ekleyiniz. ayrıca staj defterinden not alacağı için gözetmen hocasıyla konuşup nelere dikkat etmesi gerektiğini öğrenmesini tavsiye ederim.
  • 18-01-2014, 18:50:06
    #4
    Ben üniv stajı için aramıştım 2000 TL istemişti bir arkadaş
  • 18-01-2014, 20:46:38
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BenimWebim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben üniv stajı için aramıştım 2000 TL istemişti bir arkadaş
    Yuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
  • 18-01-2014, 21:07:49
    #6
    BenimWebim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben üniv stajı için aramıştım 2000 TL istemişti bir arkadaş
    konu dışı olacak ama üniversite staj defterimi bigün beşiktaşta bir cafede 2-3 çay eşliğinde bugün format attım bugün hdd değiştirdim yazarak doldurmuştum. arkadaş essay şeklinde gün gün detaylı açıklama mı yapıyormuş acaba
  • 18-01-2014, 21:15:22
    #7
    sercander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    VoyL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu dışı olacak ama üniversite staj defterimi bigün beşiktaşta bir cafede 2-3 çay eşliğinde bugün format attım bugün hdd değiştirdim yazarak doldurmuştum. arkadaş essay şeklinde gün gün detaylı açıklama mı yapıyormuş acaba
    https://www.r10.net/is-verenler/10974...dirilacak.html

    Konum buradaydı bir arkadaş özelden istedi 2000 TL gülücük yolladım sadece PLC üzerine okumuş bir arkadaş PLC ve Mikroişlemci alanında yapmış olduğum stajı bana anlattı ben de çay eşliğinde yazıya çektim 80 TL tutmuştu Arkadaşlar imkanınız varsa kendi işinizi yapın gönülsüz yapılan staj hiç bir şey kazandırmaz.
  • 18-01-2014, 21:15:57
    #8
    Bölüm ve alan konuya eklendi, 40 maddelik yapılması gerekenler listesi var. Daha önce doldurmuş -mümkünse norm yazısı- güzel yazan birini arıyorum tekliflerinizi yapabilirsiniz geleceği söz konusu olduğundan fiyatta cimrilik yapmayacağım ama saçma sapan tekliflerde göndermeyin lütfen.
  • 13-03-2014, 19:34:44
    #9
    Arayış devam etmekte. İşin acelesi yok 1 - 1.5 ay içinde teslim edebilirsiniz.