Ben üniv stajı için aramıştım 2000 TL istemişti bir arkadaş
konu dışı olacak ama üniversite staj defterimi bigün beşiktaşta bir cafede 2-3 çay eşliğinde bugün format attım bugün hdd değiştirdim yazarak doldurmuştum. arkadaş essay şeklinde gün gün detaylı açıklama mı yapıyormuş acaba