Yuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
konu dışı olacak ama üniversite staj defterimi bigün beşiktaşta bir cafede 2-3 çay eşliğinde bugün format attım bugün hdd değiştirdim yazarak doldurmuştum. arkadaş essay şeklinde gün gün detaylı açıklama mı yapıyormuş acaba
https://www.r10.net/is-verenler/10974...dirilacak.html
Konum buradaydı bir arkadaş özelden istedi 2000 TL gülücük yolladım sadece

PLC üzerine okumuş bir arkadaş PLC ve Mikroişlemci alanında yapmış olduğum stajı bana anlattı ben de çay eşliğinde yazıya çektim 80 TL tutmuştu

Arkadaşlar imkanınız varsa kendi işinizi yapın gönülsüz yapılan staj hiç bir şey kazandırmaz.