sercander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
VoyL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu dışı olacak ama üniversite staj defterimi bigün beşiktaşta bir cafede 2-3 çay eşliğinde bugün format attım bugün hdd değiştirdim yazarak doldurmuştum. arkadaş essay şeklinde gün gün detaylı açıklama mı yapıyormuş acaba
https://www.r10.net/is-verenler/10974...dirilacak.html

Konum buradaydı bir arkadaş özelden istedi 2000 TL gülücük yolladım sadece PLC üzerine okumuş bir arkadaş PLC ve Mikroişlemci alanında yapmış olduğum stajı bana anlattı ben de çay eşliğinde yazıya çektim 80 TL tutmuştu Arkadaşlar imkanınız varsa kendi işinizi yapın gönülsüz yapılan staj hiç bir şey kazandırmaz.