• 15-09-2013, 18:59:32
    #10
    detay lütfen
  • 16-09-2013, 01:43:16
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Detaylar lütfen.
  • 16-09-2013, 01:44:14
    #12
    detaylar pm lütfen
  • 16-09-2013, 03:33:44
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kkorayank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    masa üstü exe yazdıracaığım

    yapmak isteyenler pm atsın detayları pm de vericem...
    detaylı pm alayım
  • 16-09-2013, 07:22:28
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Detaylari pm olarak atabilir misiniz ? C# uygun mudur ?


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 16-09-2013, 08:52:23
    #15
    detayları pm alabilirmiyim .
  • 16-09-2013, 08:54:16
    #16
    Pm rica edeyim. Yakın bir dostum size yardımcı olabilir.
  • 16-09-2013, 15:45:08
    #17
    detayları yollarmısınız.
  • 16-09-2013, 15:49:40
    #18
    pm alabilirmiyim