Konu
masa üstü exe yazdıracaığım
16-09-2013, 07:22:28
#14
sdelta
Üyeliği durduruldu
Detaylari pm olarak atabilir misiniz ? C# uygun mudur ?
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi