Konu
masa üstü exe yazdıracaığım
16-09-2013, 03:33:44
#13
sercander
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
kkorayank adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
masa üstü exe yazdıracaığım
yapmak isteyenler pm atsın detayları pm de vericem...
detaylı pm alayım