• 26-07-2013, 21:57:59
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar elimde bir bot var. Oyunvitrininden çekiyor içerikleri oyunskordan çekmesini istiyorum sadece bu düzenleme yapılacak.

    Teklifi en uygun olan ile hemen çalışacağız. PM atınız lütfen teklifleri.
  • 27-07-2013, 01:51:51
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam bot baştan aşağı diğer siteye göre uyarlanması gerekiyor 0 dan yazmak daha mantıklı editlemeyi kimsenin yapıcağını zannetmiyorum 0 dan yaptırmak isterseniz bana yazabilirsiniz.
  • 27-07-2013, 06:12:25
    #3
    pm gonderildi.
  • 27-07-2013, 06:14:26
    #4
    detaylı pm alabilir miyim?
  • 27-07-2013, 13:47:41
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm gönderildi
  • 27-07-2013, 17:00:37
    #6
    Yahu sıfır yazdırmayacağım baştan aşağı değişmesine gerek olduğunu hiç sanmıyorum kategoriler, resim çekilen, swf çekilen yol değişir benim bildiğim kadarıyla botlar zaten düzenli bi şekilde. İşime yaramayan; armorgames, didigames gibi yerlerden çekilen içeriği oyunskordan çekmek istiyorum hepsi bu.
  • 27-07-2013, 19:54:04
    #7
    pm alabilirmiyim
  • 28-07-2013, 00:27:26
    #8
    Hocam bilmediğiniz işte nasıl bu kadar emin konuşuyorsunuz ki?
    Botun baştan yazılması lazım sebebi de her websitesinin kaynak kodları farklı olduğu için desenler ve array/object yapısının elden geçmesi gerekiyor, tek tek düzenlemektense sıfırdan yazmak benim de daha kolayıma gelirdi..

    Umarım bulursunuz düzenleyecek birini, iyi günler.

    Milesrebel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu sıfır yazdırmayacağım baştan aşağı değişmesine gerek olduğunu hiç sanmıyorum kategoriler, resim çekilen, swf çekilen yol değişir benim bildiğim kadarıyla botlar zaten düzenli bi şekilde. İşime yaramayan; armorgames, didigames gibi yerlerden çekilen içeriği oyunskordan çekmek istiyorum hepsi bu.
  • 28-07-2013, 00:33:23
    #9
    MysqLv1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bilmediğiniz işte nasıl bu kadar emin konuşuyorsunuz ki?
    Botun baştan yazılması lazım sebebi de her websitesinin kaynak kodları farklı olduğu için desenler ve array/object yapısının elden geçmesi gerekiyor, tek tek düzenlemektense sıfırdan yazmak benim de daha kolayıma gelirdi..

    Umarım bulursunuz düzenleyecek birini, iyi günler.
    Uygun değilse almazsınız işi bu kadar kolay sorun nedir yani. Girdiniz, baktınız uygun değil almazsınız işi. Benim düşündüğüm fiyat farklı oldu mu şimdi?