MysqLv1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bilmediğiniz işte nasıl bu kadar emin konuşuyorsunuz ki?
Botun baştan yazılması lazım sebebi de her websitesinin kaynak kodları farklı olduğu için desenler ve array/object yapısının elden geçmesi gerekiyor, tek tek düzenlemektense sıfırdan yazmak benim de daha kolayıma gelirdi..

Umarım bulursunuz düzenleyecek birini, iyi günler.
Uygun değilse almazsınız işi bu kadar kolay sorun nedir yani. Girdiniz, baktınız uygun değil almazsınız işi. Benim düşündüğüm fiyat farklı oldu mu şimdi?