Hocam bilmediğiniz işte nasıl bu kadar emin konuşuyorsunuz ki?
Botun baştan yazılması lazım sebebi de her websitesinin kaynak kodları farklı olduğu için desenler ve array/object yapısının elden geçmesi gerekiyor, tek tek düzenlemektense sıfırdan yazmak benim de daha kolayıma gelirdi..

Umarım bulursunuz düzenleyecek birini, iyi günler.

Milesrebel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yahu sıfır yazdırmayacağım baştan aşağı değişmesine gerek olduğunu hiç sanmıyorum kategoriler, resim çekilen, swf çekilen yol değişir benim bildiğim kadarıyla botlar zaten düzenli bi şekilde. İşime yaramayan; armorgames, didigames gibi yerlerden çekilen içeriği oyunskordan çekmek istiyorum hepsi bu.