Hocam bilmediğiniz işte nasıl bu kadar emin konuşuyorsunuz ki?
Botun baştan yazılması lazım sebebi de her websitesinin kaynak kodları farklı olduğu için desenler ve array/object yapısının elden geçmesi gerekiyor, tek tek düzenlemektense sıfırdan yazmak benim de daha kolayıma gelirdi..
Umarım bulursunuz düzenleyecek birini, iyi günler.
Yahu sıfır yazdırmayacağım baştan aşağı değişmesine gerek olduğunu hiç sanmıyorum kategoriler, resim çekilen, swf çekilen yol değişir benim bildiğim kadarıyla botlar zaten düzenli bi şekilde. İşime yaramayan; armorgames, didigames gibi yerlerden çekilen içeriği oyunskordan çekmek istiyorum hepsi bu.