• 09-01-2010, 14:36:57
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konu Kapatılabilir.
  • 09-01-2010, 16:54:21
    #2
    Konu güncel.
  • 09-01-2010, 18:15:58
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu İş Zaten Ücretsiz Ve Kodları Forumlarda Dolaşıyor.Nesinden PAra Alacaksınız ?
  • 09-01-2010, 18:20:51
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Konuyu baltalamak gibi olmasın ama bunu cpanel yada pleskten yapabilirsiniz zaten kendi özelligi var böyle.
  • 09-01-2010, 18:24:07
    #5
    ....
  • 09-01-2010, 18:28:04
    #6
    Üyeliği durduruldu
    MustafaKeskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aciliyetten dolayı bir iş yapmak istedim sadece.Hem trader referansı hem ücret olarak.Gerek kalmadı konuyu kapatabilirsiniz.Bende biliyorum böyle bişey oldugunu sadece yaptıgım icin karsılıgında alıcaktım o ucreti.

    Saygılarımla.
    Allah aşkına siz ne dediginizin farkında mısınız bu işin acileyeti veya geç vaktimi olur ücretsiz olan ve internete bir çok yerde bunun hakkında dolaşan bir iş için hem ücret amacında hemde itrader amacında yapayım diye açtım diyorsunuz sizi kınıyorum ve -rep vermek zorundayım.
  • 09-01-2010, 18:51:56
    #7
    DiyarBlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah aşkına siz ne dediginizin farkında mısınız bu işin acileyeti veya geç vaktimi olur ücretsiz olan ve internete bir çok yerde bunun hakkında dolaşan bir iş için hem ücret amacında hemde itrader amacında yapayım diye açtım diyorsunuz sizi kınıyorum ve -rep vermek zorundayım.
    Tamam haklısınız paraya kimsenin ihtiyacı olmaz zaten.Benim paraya o anlık ihtiyacım olduğu için yapmıştım.Neyse bu konuyu lütfen kapatın ve daha yorum yazmayın.