MustafaKeskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aciliyetten dolayı bir iş yapmak istedim sadece.Hem trader referansı hem ücret olarak.Gerek kalmadı konuyu kapatabilirsiniz.Bende biliyorum böyle bişey oldugunu sadece yaptıgım icin karsılıgında alıcaktım o ucreti.

Saygılarımla.
Allah aşkına siz ne dediginizin farkında mısınız bu işin acileyeti veya geç vaktimi olur ücretsiz olan ve internete bir çok yerde bunun hakkında dolaşan bir iş için hem ücret amacında hemde itrader amacında yapayım diye açtım diyorsunuz sizi kınıyorum ve -rep vermek zorundayım.