DiyarBlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah aşkına siz ne dediginizin farkında mısınız bu işin acileyeti veya geç vaktimi olur ücretsiz olan ve internete bir çok yerde bunun hakkında dolaşan bir iş için hem ücret amacında hemde itrader amacında yapayım diye açtım diyorsunuz sizi kınıyorum ve -rep vermek zorundayım.
Tamam haklısınız paraya kimsenin ihtiyacı olmaz zaten.Benim paraya o anlık ihtiyacım olduğu için yapmıştım.Neyse bu konuyu lütfen kapatın ve daha yorum yazmayın.