İş Lazım & Arıyorum. (Yazılım & Web Programlama)
5
●146
- 25-11-2024, 19:04:28E yani hiç r10da iş yapmamış bir adamın ticareti olamaz dimi. İlk önce bir ticaret yapmamız lazım. Pat diye bunu konunun üzerine neden atma gereği duydun ?
MusLumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 25-11-2024, 19:07:10R10'da ticaretiniz olmadan, ticaret konusu açamayacağınızı 2,5 senelik üyeliğinizle bilmeniz gerektiğini düşünüyorum.hasirciogli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-11-2024, 19:11:10Bu ticaret konusu mu? Eğer ticaret konusu ise adminden ricam silsin. Ek olarak
"İş arıyorum" demek, doğrudan bir ticaret konusu değildir. Ancak, iş arayışı belirli bir iş veya sektörde çalışmak için yapılan bir talep veya başvuru olduğu için, iş dünyasında bir tür pazarlık veya fırsat arayışını ifade eder
MusLumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 25-11-2024, 20:18:57Yeni Üyelerin Konu Açma Şartları;
- Ticari konu açmak isteyen Kullanıcı en az 1 aylık üye olmalı
- Ticari konu açmak isteyen Kullanıcı minimum 5 ticaret ( itrader ) puanına sahip olmalı
- Yukarıdaki işlemleri beklemeden doğrudan ticaret yapmak isteyen yeni kullanıcıların güven vermeleri açısından 1 Yıllık Platin Üyelik ya da Kurumsal veya Kurumsal Plus üyelik satın almaları gerekmektedir.
Online olarak Kredi Kartı ile satın almak haricinde Banka Havale/Eft/Fast yöntemi ile satın almak istiyorsanız BilalBayar ya da Berkay'a PM (Özel Mesaj) gönderebilirsiniz.