E yani hiç r10da iş yapmamış bir adamın ticareti olamaz dimi. İlk önce bir ticaret yapmamız lazım. Pat diye bunu konunun üzerine neden atma gereği duydun ?

MusLumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle